شفیع رسالت
کلاس آنلاین آرایشگری مردانه تار به تار

آموزش آنلاین آرایشگری مردانه تار به تار

قیمت :

قیمت اصلی 490,000تومان بود.قیمت فعلی 400,000تومان است.

پرداخت آنلاین مشکلاتی از قبیل پرشدن ظرفیت کلاس ها را برای شما، هنرجویان عزیز به همراه ندارد.

مجتبی علی نژاد

مجتبی علینژاد

مدرس تمامی لاین های آرایشگری آموزشگاه شفیع رسالت

مجتبی علی نژاد

مجتبی علینژاد

مدرس تمامی لاین های آرایشگری آموزشگاه شفیع رسالت

فهرست مطالب

آموزش آنلاین آرایشگری

با توجه به روند رو به رشد آموزش آنلاین، دوره آموزش آنلاین آرایشگری نیز به یکی از روش‌های آموزشی پرطرفدار تبدیل شده است. برای شروع آموزش آرایشگری مردانه بهتر است که ابتدا به دنبال یافتن یک دوره آموزش آنلاین آرایشگری باشید. برخی از بهترین سایت هایی که برای آموزش آنلاین آرایشگری پیشنهاد می شود عبارتند از:

Udemy: یکی از بزرگترین سایت های آموزشی آنلاین که دوره های آموزشی آرایشگری بسیاری را در اختیار شما قرار می دهد.

Skillshare: یک سایت آموزشی آنلاین که بیش از 200 دوره آموزشی در زمینه آرایشگری دارد.

YouTube: بسیاری از آرایشگران حرفه ای و برخی از سایت های آموزشی آنلاین ویدیوهای آموزشی آرایشگری را در YouTube به اشتراک می گذارند.

Makeupgeek.com: یک سایت آموزشی آنلاین متمرکز بر آرایش چشم با مجموعه ای از ویدیوهای آموزشی.

Online Makeup Academy: یک سایت آموزشی آنلاین که دوره های آموزشی آرایشگری حرفه ای را ارائه می دهد.

در هر صورت، پیشنهاد می شود که قبل از انتخاب دوره آموزشی، با دقت به محتوای آن و اعتبار سایتی که دوره را ارائه می دهد، بررسی کنید. همچنین می توانید با مراجعه به سایت های نقد و بررسی آموزشی، مشاهده نظرات و تجربیات دیگران در مورد دوره های آموزشی مختلف، به انتخاب بهتری دست پیدا کنید.

آموزش آنلاین آرایشگری مردانه

آموزش آنلاین آرایشگری مردانه با گذراندن دوره آموزش آنلاین آرایشگری، شما می توانید مهارت های لازم برای تبدیل شدن به یک آرایشگر حرفه ای را در هر کجا و هر زمان که می خواهید یاد بگیرید. این دوره به شما کمک می کند تا با اصول و فنون پایه ای و تخصصی آرایشگری آشنا شوید و بتوانید به مشتریان خود خدمات مختلف آرایشگری را ارائه دهید.

دوره آموزش آنلاین آرایشگری، به شما تمامی اصول و فنون پایه ای و تخصصی آرایشگری را آموزش می دهد. این دوره برای افراد مبتدی و کسانی که به دنبال ارتقا مهارت های خود در این زمینه هستند، مناسب است.

سرفصل های دوره آموزش آنلاین آرایشگری مردانه

این دوره شامل 4 سرفصل میباشد :

  1. معرفی ابزار و (اکسسوری ) آرایشگری
  2. تکنیک های استفاده از وسایل آرایشگری
  3. تکنیک های اجرای مقدماتی
  4. اجرای کامل یک مدل به همراه توضیحات

مدت زمان آموزش آنلاین آرایشگری چقدر است؟

این دوره به صورت آنلاین و در قالب 1 جلسه (2 ساعت) برگزار می شود. شما می توانید در هر زمان و مکانی که هستید، به این دوره دسترسی داشته باشید و از آموزش های آن بهره مند شوید.

چه مدرک هایی به دوره آموزش آنلاین آرایشگری تعلق میگیرد؟

ارائه مدرک آکادمی در صورت درخواست هنر آموز امکان پذیر است . لازم به ذکر می‌باشد پکیج تار به تار پیش نیاز آرایشگری مردانه می‌باشد و الزاما هنر آموزان محترم بهتر است در کلاس های حضوری ثبت نام داشته باشند تا به صورت عملی آموزش آرایشگری را تجربه کنند .

ارائه تخفیف در صورت حضور در کلاس عملی به همراه پشتیبانی کامل دائمی

آموزش مجازی آرایشگری مردانه در خانه

آموزش آنلاین آرایشگری مردانه در خانه به شما امکان می‌دهد تا با کمترین هزینه و به صورت خصوصی، تکنیک‌های مورد نیاز برای انجام آرایش مردانه را یاد بگیرید. برای شروع آموزش، ابتدا بهتر است که با یادگیری مفاهیم پایه‌ای مانند تمیز کردن پوست، اصلاح صورت و ابروها و استفاده از لوازم آرایشی آشنا شوید

بهترین راه برای آموزش در خانه، مشاهده آموزش‌های آنلاین تار به تار آموزشگاه ماست. می‌توانید به سایت‌آموزشی و کانال آموزشی در شبکه‌های اجتماعی شفیع رسالت مراجعه کنید و با دنبال کردن ویدیوهای آموزشی اینترنتی، به صورت خودآموز و با تمرین بیشتر، مهارت‌های لازم برای آرایشگری مردانه را به دست آورید.

همچنین می‌توانید از دوره‌های آموزشی آنلاین آرایشگری مردانه استفاده کنید که توسط مراکز آموزشی مختلف ارائه می‌شود. در این دوره‌ها، مربیان با توجه به تجربه خود، به شما تکنیک‌های مختلف آرایشگری مردانه را آموزش می‌دهند و با بررسی خطاهای شما، به شما کمک می‌کنند تا مهارت‌های خود را بهبود بخشید.

در هر صورت، مهمترین نکته در آموزش در خانه، تمرین و تلاش بیشتر شماست. بهتر است که برای تمرین مهارت‌های خود، از مدل‌های مختلف استفاده کنید و با اجرای تکنیک‌های یادگرفته شده بر روی آنها، مهارت‌های خود از جمله لوازم آرایشی مورد نیاز برای آموزش آنلاین آرایشگری مردانه در خانه، می‌توان به برس صورت، کرم ضدآفتاب، کرم مرطوب کننده صورت، اصلاحگر صورت، اصلاحگر ابرو و کرم ضدآفتاب صورت اشاره کرد.

همچنین، برای بهترین نتیجه در آموزش آنلاین آرایشگری مردانه در خانه، بهتر است از منابع معتبر و به روز استفاده کنید. برای این منظور، می‌توانید به سایت‌های آموزشی معتبر و موسسات معتبر آرایشگری مراجعه کنید و با یادگیری از مربیان و متخصصین حرفه‌ای، به مهارت‌های خود در این زمینه افزوده و در سطح حرفه‌ای تری قرار بگیرید.

به طور کلی، آموزش مجازی آرایشگری مردانه در خانه به شما امکان می‌دهد تا با کمترین هزینه و با استفاده از منابع آموزشی معتبر، مهارت‌های خود را در این زمینه بهبود بخشید و در صورت تلاش و تمرین، به یک آرایشگر مردانه حرفه‌ای تبدیل شوید.

 

کلاس آنلاین آرایشگری مردانه تار به تار

کلاس آرایشگری مردانه  در تهران: این دوره آموزشی به کلاس آرایشگری مردانه تاربه تار مشهور بوده و پرشرکت کننده ترین کلاس آنلاین آرایشگری مردانه ایران است.

حالا که در این صفحه حضور داری قطعا قراره تصمیم بزرگی بگیری!

برای این تصمیم بزرگ و جذاب لطفا با دقت و حوصله مطالب پایین رو مطالعه کن و به هیچ وجه نگران پرداخت هزینه دوره‌ نباش

کلاس غیر حضوری آرایشگری مردانه تار به تار

در سال‌های اخیر به دلیل شیوع بیماری کرونا و همچنین مشکلات دیگر مانند مشغله، ترافیک، نداشتن تایم زیاد برای رفت و آمد، هزینه‌های زیاد زندگی و … افراد ترجیح می‌دهند بسیار از امور خود را به صورت غیرحضوری و آنلاین انجام دهند. علاقه مندان به آرایشگری مردانه که می‌خواهند مهارت‌های لازم در این حرفه را فرا بگیرند، می‌توانند از راه دور این کار را عملی کنند.

دیگر نیاز نیست حتما به صورت حضوری در کلاس‌ها و دوره‌های مختلف آموزشی آرایشگری شرکت کنید. کافی است در دوره غیر حضوری آموزش آرایشگری مردانه تار به تار مجموعه شفیع رسالت شرکت نموده و بهترین تکنیک‌ها و اصول آرایشگری را از راه دور فرا بگیرید.

اهمیت کلاس آموزش آنلاین آرایشگری مردانه

آرایشگری یکی از شغل‌های بسیار فنی محسوب می‌شود که نیاز به مهارت و دانش دارد. صنعت مد و فشن همواره در حال تغییر و تحول است و کسانی که قصد ورود به شغل آرایشگری مردانه را دارند باید همیشه به روز بوده و آموزشات خود را مطابق با تغییرات پیش ببرند. روش‌های مختلفی برای ورود به این حرفه وجود دارد مانند حضور به عنوان یک کارآموز در آرایشگاه مردانه و فراگرفتن آموزشات به صورت تجربی و یا کسب مدارک لازم از طریق تحصیل در مدارس فنی و حرفه ای و دانشگاه‌ها؛ اما این روش‌ها دارای معایب زیادی هستند و بسیار زمانبر می‌باشند. بهترین روش برای کسب مهارت در این حوزه شرکت در دوره‌های آموزشی آرایشگری بوده تا با تمام نکات و فوت و فن آرایشگری آشنا شوید.

کیفیت کلاس های آنلاین آموزشگاه آرایشگری تار به تار

آموزشگاه آرایشگری شفیع رسالت، هنر مراقبت و زیبایی را از مبتدی تا دوره های تخصصی در کلیه رشته ها توسط مدرسین برتر و دارای نشان درجه یک مربیگری از سازمان آموزش فنی و حرفه ای، نشان مدرس طلای از کمپانی گریماس با بکارگیری تجهیزات و فناوری‌های روز دنیا در محیطی حرفه‌ای در اختیار هنرجویان رشته آرایشگری مردانه سراسر کشور قرار داده است.

مزایای کلاس آموزش آنلاین آرایشگری تار به تار

اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که علاقه مند به فراگیری حرفه آرایشگری می‌باشید، می‌توانید در دوره‌ آموزش آنلاین آرایشگری مردانه مرکز شفیع رسالت شرکت نمایید و از مزایای زیادی بهره مند گردید.

1- فراگیری آموزشات اصولی با بهترین متدهای تدریس

شما می‌توانید با شرکت در دوره‌های آنلاین آموزش آرایشگری مردانه با اصول مختلف و روش‌های متنوع کوتاه کردن مو و اصلاح سر و صورت آشنا شوید. این مطالب با شیوه‌هایی نوین تدریس شده و نکات و جزئیات بسیار مهمی را شامل می‌شوند. یکی از ویژگی‌های دوره آنلاین آرایشگری مردانه تار به تار مجموعه شفیع رسالت استفاده از روش های آموزشی با تاثیر بالا است.

در این دوره مطالب به صورت یکپارچه و با ذکر نکات بسیار مهمی ارائه می‌شوند و هنرجویان می‌توانند به راحتی آنها را فرا بگیرند.

2- بهره مندی از اساتید درجه یک و با تجربه

اساتیدی که در دوره آموزش مجازی آرایشگری مردانه تار به تار مرکز شفیع رسالت حضور دارند، از سابقه ای درخشان و تجربه ای بالا برخوردار می‌باشند. این اساتید چندین سال مشغول تدریس آرایشگری مردانه هستند و به عنوان یک آرایشگر حرفه ای نیز فعالیت دارند. برخی از اساتید به عنوان گریمورهای مطرح سینما شناخته می‌شوند و از اعتبار و مهارت و دانش بسیار بالایی برخوردار هستند.

3- حضور مدل زنده و امکان تمرین عملی برای دوره های حضوری

به خاطر سابقه طولانی مدت و شناخته شده بودن مرکز آموزش شفیع رسالت، از مدل‌های زنده برای کوتاهی مو و دیگر آموزش‌های آرایشگری مردانه در طی دوره ‎های حضوری استفاده می شود. البته در دوره غیرحضوری آموزشات به نحوی ارائه می‌شوند که شما می‌توانید پس از فراگرفتن آنها و یا در حین کسب مطالب از اساتید بر روی مدل زنده اجرا نمایید.

4- کاهش هزینه های آموزشی مبتنی بر یادگیری اولیه

یکی دیگر از مزایای خوب شرکت در دوره آموزش آنلاین آرایشگری مردانه قیمت مناسب این دوره است. شما می‌توانید با صرف هزینه ای کم آموزش‌های اولیه را فرا بگیرید. نحوه پرداخت نیز منعطف بوده و تمام موارد لازم برای راحتی شرکت کنندگان در نظر گرفته شده است. همچنین هزینه‌های مختلفی مانند هزینه رفت و آمد نیز کاهش می‌یابند و معمولا تخفیفات ویژه ای نیز برای آموزش آنلاین در نظر گرفته می‌شود.

5- اعطای مدرک بین المللی فنی و حرفه ای

مدرکی که از سوی سازمان فنی و حرفه ای کشور اعطا می‌شود، دارای کد بین المللی و استعلام است. این مدرک قابل ترجمه است و دارای اعتبار در کشورهای عضو سازمان جهانی است. افرادی که پس از اتمام دوره مدرک معتبر را دریافت می‌کنند، می‌توانند در کشورهای عضو سازمان جهانی کار که شامل 186 کشور می‌باشد، مشغول به کار شوند.

6- کسب مهارت پیش نیاز و ورود منطقی در صنعت مد و زیبایی

یکی از اصلی‌ترین و مهمترین مزایای شرکت در دوره آنلاین آموزش آرایشگری مردانه غیر حضوری، کسب مهارت‌ها و فنون پیش نیاز و اولیه و ورود منطقی و سریع به بازار کار و اشتغال زایی می‌باشد. شما با فراگیری مهارت‌های لازم و اخذ مدرک معتبر می‌توانید به صورت تخصصی وارد حرفه آرایشگری شوید.

7- پشتیبانی نامحدود

پشتیبانی نامحدود هنرجویان بصورت حضوری و تلفنی پس از اتمام دوره توسط متخصصین و مربیان آموزشی امکان پذیر است. افرادی که در دوره آموزش آرایشگری مردانه شرکت می‌کنند، می‌توانند پس از اتمام جلسات در صورت نیاز با مشاوران و پشتیبانان مجموعه شفیع رسالت در ارتباط بوده و پاسخ سوالات خود را دریافت کنند.

8- عدم محدودیت زمانی

از دیگر ویژگی‌ها و مزایای دوره غیرحضوری آموزش آرایشگری مردانه عدم محدودیت زمانی است. شما در هر ساعت از شبانه روز می‌توانید به صورت آنلاین و یا آفلاین از آموزشات بهره مند شوید.

9- عدم محدودیت جغرافیایی

یکی از ویژگی‌های منحصر بفرد و جذاب دوره آنلاین آرایشگری مردانه مجموعه شفیع رسالت امکان حضور در دوره از هر نقطه کشور می‌باشد. علاقه مندان می‌توانند در آموزش مجازی بدون نیاز به طی مسافت‌های طولانی و شرکت بصورت حضوری، از طریق اینترنت و از راه دور دسترسی به دوره داشته باشند.

شفیع رسالت برند نمونه آرایشگری کشور

شفیع رسالت کامل ترین مرکز زیبایی آقایان در شرق تهران می باشد، که با افتخار طی چند دهه اخیر بیشترین هنرجو را در رشته مراقبت و زیبایی وارد بازار کار نموده است؛ دوره آنلاین آرایشگری تار به تار اولین پکیج آموزش آنلاین آرایشگری است که در بستر اینترنت به فروش میرسد. شما هنرجویان عزیز در دوره آنلاین آرایشگری تاربه تار با مطالب به روز و حرفه ای هیرکات و نحوه استفاده از تجهیزات روز دنیا آموزش خواهید دید.

  • افتخارات آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت
  • داوری مسابقات بین المللی آرایشگری دبی، ترکیه، مجارستان و هلند
  • تقدیرنامه برترین واحد نمونه مشتری مدار در رشته آرایشگری مردانه
  • برگزارکننده اولین دوره مسابقات نخبگان آرایشگری مردانه
  • نشان عالی برترین آموزشگاه آرایشگری سال 1396
  • نشان برترین آموزشگاه آرایشگری سال 1392
    و….

در دوره آموزش آنلاین آرایشگری مردانه تار به تار علاوه بر مرور مطالب پیشرفته هیرکات دنیا، آموزش عملی اصلاح مو بر روی سر مدل نیز موجود می باشد. مفتخریم با خرید و شرکت در دوره آنلاین تاربه تار شما را در جمع آرایشگرهای حرفه ای ایران ببینیم.

پاسخ کامل به سوالات متداول شما هنرآموزان عزیز

آموزش آنلاین آرایشگری مردانه تار به تار چیست؟

این دوره آموزشی به آموزش آنلاین آرایشگری مردانه تاربه تار مشهور بوده و پرشرکت کننده ترین دوره آموزش آرایشگری مردانه ایران است. در این دوره آموزش آنلاین آرایشگری مردانه علاوه بر مرور مطالب پیشرفته هیرکات دنیا، آموزش عملی اصلاح مو بر روی سر مدل نیز موجود می باشد.

آیا در این دوره آموزش آنلاین آرایشگری مردانه بصورت عملی هم کار خواهد شد؟

بله قطعا، در دوره غیرحضوری آموزش ها به نحوی ارائه می‌شوند که شما می‌توانید پس از فراگرفتن آنها و یا در حین کسب مطالب از اساتید بر روی مدل زنده اجرا نمایید.

آیا بعد از اتمام آموزش آنلاین آرایشگری مردانه می توانیم با استاد دوره در ارتباط باشیم؟

بله. ما تا ابد و از طرق مختلف، مانند پشتیبانی تلفنی، پشتیبانی از طریق واتساپ و… در کنار شما خواهیم بود.

آیا این دوره آموزش آنلاین آرایشگری مردانه شرایط تخفیف هم دارد؟

همواره و در مناسبت های مختلف تخفیف هایی برای تعداد محدودی از ثبت نام کنندگان در نظر گرفته می شود. بنابراین همیشه به این صفحه سر بزنید.

آیا فیلم دوره آموزش آنلاین آرایشگری مردانه تار به تار پس از پایان آموزش ها در اختیار هنرآموزان قرار می گیرد؟

فیلم آموزش ها بلافاصله پس از خرید دوره ها برای شما در ناحیه کاربری در دسترس خواهد بود و البته تا ابد هم در دسترس شما می ماند.

  • مدیریت( خریدار محصول )

    پشتیبانی vip توسط آکادمی آرایشگری شفیع رسالت

  • محمدرضا( خریدار محصول )

    سلام و عرض خسته نباشید
    همه چی عالی فقط آموزش گریم هم بذارید؟؟؟ کیفیت دوره ها واقعا عالی بود و به نکات حرفه ای اشاره کرده بودید ممنون از شما

    • مدیریت( خریدار محصول )

      بله ممنون از حسن توجهتون بله به زودی دوره های گریم هم در سایت قرار میگیرد
      پایدار باشید

    • molaeihamid260( خریدار محصول )

      سلام، بعد از خرید لینک دانلود برام نیومد چرا؟؟

      • لیلا جهانشاهلو

        سلام، لطفا وارد پنل کاربریتون بشید.

  • molaeihamid260( خریدار محصول )

    سلام، بعد از خرید لینک دانلود برام نیومد چرا؟؟

    • مدیریت( خریدار محصول )

      سلام و عرض ادب خدمت شما کاربر گرامی

      بعد از ثبت نام در سایت و وارد شدن به ناحیه کاربری و خرید دوره، فایل های آموزشی از مسیر زیر قابل مشاهده و دانلود است

      پنل کاربری بخش دانلود ها

      برقرار باشید

    • محمدحسین

      سلام ، وقتتون بخیر ، ممنون میشم توضیحی درباره گرفتن مدرک فنی حرفه ای به صورت دوره های مجازیتون بدین

      • پشتیبان سایت( خریدار محصول )

        سلام وقت شما بخیر ویدئویی که در ابتدا همین صفحه وجود دارد رو مشاهده بفرمایید و در صورت هر گونه سوال یا ابهام دیگر با شماره 02177197004 تماس بگیرید.

  • ابوالفضل( خریدار محصول )

    ینی چی من دوره خریدم اما صفحه بستم اومدم دانلود کنم رفت

    • لیلا جهانشاهلو

      سلام، عذر خواهی میکنم بابت اتفاق پیش آمده.

      لطفا وارد پنل کاربریتون بشید و دوره قابل مشاهده است.

  • شهلا خداوردی

    سلام و درو به شما بابت توضیحات و آموزش های خوبتون. من خیلی علاقه دارم که در کلاس و دوره آرایشگری شرکت کنم.
    برای این کار حتی از الی مارت وسایل مورد نیازم رو هم تهیه کردم. کلا به آرایش و آرایشگری و خدمات زیبایی علاقه دارم. اما نمی دونم برای شروع باید از کجا شروع کنم.

  • حسین

    نمیتونم دانلود کنم صفحه پیدا نمیکنم

    • لیلا جهانشاهلو

      سلام، لطفا بر روی خرید دوره کلیک نمایید.

      • Rohi

        سلام آیا بعد طی دوره مدرک ارایشگری داده میشود ؟

        • لیلا جهانشاهلو

          سلام، بله.
          مدرک معتبر به شما داده می شود.

  • امین

    سلام نوشتین که در صورت ۲۴ استوری کردن پیجتون دوره رو رایگان دریافت میکنیم ولی نگفتین کجا استوریش کنیم و بعد چطور ثابت کنیم که استوریش کردیم؟ کجا باید عکس استوری رو براتون بفرستیم که ثابت بشه ۲۴ ساعت روی استوریمون بوده؟ در اون صورت هم مدرک بهموندمیدین؟ ممنون میشم توضیح بدین 🌺😇

    • لیلا جهانشاهلو

      سلام، وقت بخیر.
      لطفا داخل اینستاگرام با پیج معتبر شات و تگ کنید، ما میبینیم.
      مدرک هزینه داره.

      • امین

        سلام وقتتون بخیر، ایدی اینستاگرامتون چیه که تگتون کنم رو اسکرین شات استوریم؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سوالی برایتان پیش آمده؟ از ما بپرسید
×
پشتیبانی-واتساپ Whatsapp chat
پشتبانی-اینستاگرام Whatsapp chat
1 +
Call Now Button