آموزش آرایشگری مردانه

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت متشکل از اساتید مجرب و با سابقه در عرصه آموزش آرایشگری مردانه با اخذ مجوز رسمی از سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور و انجمن مراقبت زیبایی استان تهران، مشغول به فعالیت می باشد؛ آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت با بیش از یک دهه فعالیت تخصصی و با اتکا بر دانش حرفه ای خود در امر آموزش، افتخار تعلیم هنر آموزان بسیاری را در رشته مراقبت و زیبایی مردانه داشته است. با توجه به اهداف بلند مدت آموزشگاه مردانه آرایشگری شفیع رسالت در تهران، تمامی تلاش مدیران و مربیان آن در جهت خدمت رسانی هرچه مطلوب تر و کسب رضایت هنر آموزان، به منظور توسعه کمی و کیفی فعالیت های تخصصی این مجموعه است. (آموزشگاه آرایشگری مردانه)

آموزش آرایشگری مردانه

دوره های آرایشگری مردانه در شفیع رسالت

دوره های آرایشگری مردانه

صفر تا صد مهارت‌های لازم برای تبدیل شدن به یک آرایشگر حرفه‌ای مردانه

شغل آرایشگری مردانه مزایای بسیاری دارد که از جمله آن‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • پردرآمد بودن: آرایشگری مردانه یکی از مشاغل پردرآمد است. یک آرایشگر حرفه‌ای می‌تواند با مدیریت صحیح زمان و مهارت‌های خود، درآمد خوبی کسب کند. بازار کار آرایشگری مردانه در ایران رونق بی‌سابقه‌ای دارد. این رونق به دلیل افزایش توجه مردان به زیبایی و آراستگی است. همچنین، گسترش شبکه‌های اجتماعی و ظهور مدهای جدید مو، باعث شده است که مردان به دنبال آرایشگران حرفه‌ای‌تری باشند. آرایشگری مردانه یکی از مشاغل پردرآمد است.
  • تنوع شغلی: آرایشگری مردانه تنوع شغلی بالایی دارد. یک آرایشگر می‌تواند در سالن‌های زیبایی، آرایشگاه‌های مردانه، سالن‌های ورزشی، استودیوهای فیلم و تلویزیون، و حتی به صورت مستقل فعالیت کند.
  • رضایت‌بخش بودن: آرایشگری مردانه یک شغل رضایت‌بخش است. یک آرایشگر می‌تواند با ارائه خدمات باکیفیت، به مشتریان خود کمک کند تا ظاهری آراسته و زیبا داشته باشند.

 

آرایشگری مردانه یکی از مشاغل پرطرفدار و پردرآمد در جهان است. این حرفه به افرادی که به زیبایی و آراستگی علاقه دارند، فرصت می‌دهد تا با یادگیری مهارت‌های لازم، به یکی از اعضای مهم باشگاه تیم‌های زیبایی سازان تهران تبدیل شوند.

اگر شم هم به آرایشگری مردانه علاقه دارید و می‌خواهید وارد این حرفه شوید، در این مسیر آموزشی با ما همراه باشید تا با صفر تا صد مهارت‌های لازم برای تبدیل شدن به یک آرایشگر حرفه‌ای آشنا شوید.

چرا آموزش آرایشگری در آموزشگاه شفیع رسالت؟

  • مدیریت دپارتمان انجمن های  صنفی مراقبت و زیبایی کل کشور  
  • بنیان گذار انجمن صنفی آرایشگری استان تهران 
  • طراح و برگزارکننده مسابقات نخبگان آرایشگری ایران 
  • داوری مسابقات بین المللی آرایشگری دبی ؛ترکیه ؛مجارستان و هلند 
  • نشان نمونه برترین واحد مشتری مدار  صنعت زیبایی
  • نشان عالی بهترین آموزشگاه آرایشگری در سالهای 1396.1392.1401

مدرک بین المللی آرایشگری دوره vip

دوره آایشگری vip

بعد از شرکت در دوره و گذراندن آن تحت نظر بهترین اساتید آرایشگری مردانه می توانید برای دریافت مدرک  یا سرتیفیکیت دوره یادگیری آرایشگری ابتدا اقدام نمایید و سفارش خود را ثبت کرده تا در کمترین زمان ممکن فایل مدرک شما در اختیارتان قرار داده شود.

پرطرفدارترین دوره های آرایشگری شفیع رسالت

دوره درجه 2

مدرک پیرایشگر مردانه فنی و حرفه ای
5/000/000تومان
هیرکات کلاسیک
آموزش مدل پمپادور
آموزش مدل لاین
آموزش تکنیک ماشین
آموزش تکنیک های تیغ
آموزش تکنیک های قیچی
آموزش اصول کوتاهی
تکنیک comb scissors
تکنیک free hand
آموزش جذب مشتری
پرداخت اقساطی
ثبت نام وام خود اشتغالی
مدل برای تمرین

دوره درجه1

مدرک فنی و حرفه ای فید تخصصی
5/000/000تومان
20 المان تخصصی فید
Hair division
تکنیک های ژرونال خوانی
head form
شناخت اکسسوری
لایرینگ تریبال
آموزش تخصصی پیتاژ
آموزش دستگاه هیرکات
کوچ سالن داری
مشاوره افتتاح سالن
بیزینس پلن آرایشگاه
Gradual shortening
مدل برای تمرین

دوره to plus vip

4 دوره چهار مدرک ( نیمه خصوصی vip) پیرایشگر مردانه ، فید تخصصی ، کوتاهی زوایا، فشیال با دستگاه هیدرو فشیال
15/000/000تومان
مورفولوژی هیرکات مو
هیرکات کودک
تکنیک کوتاهی کلاسیک
تکنیک های گرجوئیشن
براشینگ
collection hair feed
Angled haircut
hair style
صفر تا صد کوتاهی
آموزش جذب مشتری
پرداخت اقساطی
ثبت نام وام خود اشتغالی
مدل برای تمرین
آموزش فشیال (پاکسازی پوست)
با دستگاه هیدرو فشیال کره ای
تخصصی ترین لاین پولساز آرایشگری
(لوازم مصرفی صفر تا صد رایگان )
30 جلسه نیمه خصوصی vip
همراه با مدرک سازمان فنی حرفه ای
سه ساعت هر روز آموزش
مجموعه شفیع رسالت با بیش از ده سال سابقه
روزانه 150 مدل برای تمرین در اختیار هنر آموزان قرار می دهد

دوره رنگ مو

مدرک فنی و حرفه ای کاربر مواد شیمیایی
6/000/000تومان
آموزش اصول دکلره
شناخت مواد شیمیایی
آموزش احیا تراپی
آموزش تخصصی کراتین
آموزش آرگان تراپی
آموزش شناخت رنگ
آموزش ترکیب رنگ
تخصصی چک بیس
تخصصی لایت رول
آموزش پرسانتاژ وال
آموزش بلیچ رول فانتزی
تخصصی رنگ موقت

کتاب دستان پولساز آرایشگری

تا کنون به این موضوع فکر کرده اید که چرا شما اشرف مخلوقات هستید؟ اکنون جواب این سوال را به شما میگویم در خلقت شما چیزی به کار رفته است که سایر موجودات زنده از آن محروم اند شما مغزی با قدرت ماورالطبیعه دارید که میتواند زندگینتان را تغییر دهد تنها کافیست به ضمیر ناخودآگاهتان نفوذ کرده و باورهای ثروت ساز را ایجاد کنید. در این کتاب با نحوه پیادهسازی و اجرای ایده طرح
تجاری کوچ و مدیریت سالن های زیبایی آشنا میشوید. برای این شغل مهارتهایی همچون ارتباط با مشتریان، قدرت توجیه و توضیح دادن محصولات و خدمات، قدرت شناخت فردیت مشتری و داشتن ذوق و سلیقه در زمینه زیبایی از اهمیت بالایی برخوردارند. باید توجه داشت که برای موفقیت و کسب درآمد بالا نیاز است تا شما بین هنر و مهارت خود پیوند ایجاد
نمایید تا در مدتی کوتاه با دستان خود پولساز شوید.

هنر آرایشگری

ممکن است تعجب کنید که چه تفاوتی در مورد مدیریت یک سالن آرایشگاه و نحوه افتتاح آن وجود دارد. تغییرات بزرگ و کوچکی است که اکثر آرایشگاه‌ها فراموش می‌کنند در کارهای روزمره خود اجرا کنند که تفاوت زیادی در درآمد ایجاد می‌کند.

کتاب دستان پولساز (راهنمای گام به گام‌مدیریت سالن های زیبایی)

صنعت آرایشگری دارای وسعت بزرگیست و در آمد میلیاردی را به وجود آورده است .در حال حاضر بیش از هزاران فروشگاه ،آرایشگری و آموزشگاهی وجود دارد که هر روز برای مشتریان بسیاری رقابت می کنند. با انبوهی از آرایشگاهای جدید که هر روز باز می‌شوند، باید راه‌هایی را بیابید تا در بازی خود باقی بمانید و هر از چند گاهی تغییراتی را ایجاد کنید.

در این کتاب ما روش های را برای شما شرح داده ایم که می توانید به هر جنبه ای از کسب و کار خود که باید روی آن تمرکز کنید نگاهی عمیق بیندازید. بنابراین، در اینجا تمام بخش هایی است که ما پوشش خواهیم داد
صنعت آرایشگری
بر ارائه خدمات استثنایی به مشتریان تمرکز کنید
یاد بگیرید که چگونه کارمندان خود را مدیریت کنید
مراقب نمای مغازه و فضای داخلی خود باشید
در تلاش های بازاریابی خود ثابت قدم بمانید
در نهایت، به تقویت مهارت های خود به عنوان یک مدیر ادامه دهید
برای خرید کتاب کلیک کنید.

ادامه مطالب

فایل صوتی معرفی شغل آرایشگری در شفیع رسالت

سوالات متداول آموزشگاه آرایشگری مردانه

آموزش آرایشگری مردانه

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت یکی از محدود ترین آموزشگاه های آرایشگری است؛ که توانسته با تجهیزات مدرن و با کیفیت، آموزش آنلاین رو با تضمین صد درصد به هنرجویان خود ارائه دهد. از ویژگی های دیگر دوره های ما که متمایز میکند ما رو نسبت به سایر آموزشگاه ها، امکان برگزاری کلاس های آموزشی برای افراد شاغل هست. لذا توانستیم با هماهنگی های انجام شده دوره های این عزیزان را به آخر هفته ها موکول بکنیم. مدت زمان آموزش در شفیع رسالت در دوره های عمومی یک ماه و نیم تا دو ماه است.

البته برای هنرجویان ساکن شهرستان و شاغل، دوره های آموزش خصوصی به صورت کوتاه مدت و فشرده نیز برگزار خواهد شد. هم چنین مفتخر به همکاری با انجمن زیبایی تهران در چاپ و نشر کتاب‌‌هایی با موضوع و محوریت هر آنچه باید در صنعت زیبایی بدانید نیز هستیم.

(آموزشگاه آرایشگری) اگر به دنبال یک حرفه شاد و پردرآمد هستید، آرایشگری را انتخاب کنید. آرایشگری تنها یک حرفه نیست، بلکه زندگی است. شما از این حرفه ی جذاب، لذت خواهید برد. اگر شما به دنبال حرفه ای هستید که بتوانید رئیس خود باشید، آرایشگری را انتخاب کنید.

ساعت کاری، محل کار، شرایط و قوانین محیط کار و … در آرایشگری توسط خودتان تعیین می شود و شما می توانید بر اساس شرایط خود به تعیین این پارامتر‌ها بپردازید. یک آرایشگر می تواند در محیط های مختلفی مشغول به کار شود.

اگر علاقه‌مند هستید که حرفه ای داشته باشید که با مردم در ارتباط باشید و لحظات خوشی را با آنها سپری کنید، آرایشگری را انتخاب کنید. یک پزشک، در زمان ناراحتی و پریشانی مردم با آنها دیدار می کند. اما یک آرایشگر، در زمانی با مردم دیدار می کند که مردم شاد هستند و قصد رسیدگی به ظاهر خود را دارند.

آموزشگاه آرایشگری مردانه تهران: یکی از بهترین آموزشگاه آرایشگری در تهران آموزشگاه شفیع رسالت می باشد که در این آموزشگاه به آموزش انواع مهارت های فنی موردنیاز در زمینه مدل مو، آرایش صورت، براشینگ ابروها، گلت کردن مو، لایه برداری پوست، اسکراب و جوان سازی پوست، و … به هنرجویان عزیز پرداخته می شود. بعد از گذراندن دوره آموزشی به کار‌آموز در زمینه کسب درآمد از طریق آرایشگری مشاوره داده میشود، تا بتواند آموزش های صورت گرفته را عملی کند.

با توجه به شرایط اقتصادی کشور و بالا رفتن هزینه های مردم یکی دیگر از خصوصیات آموزشگاه شفیع رسالت موضوع پرداخت شهریه دوره‌‌ها می باشد، که میتوانید به صورت قسطی در چند ماه پرداخت کنید، تا بدون دغدغه آموزش ها را سپری کنید.

دوره های آموزشی مختلفی برگزار می شود که در آنها روش کار با شانه و قیچی، شانه و ماشین، اصلاح دور سر، فید یا سایه زدن مو ، نحوه برش مو، تنظیم خط های دور سر و … آموزش داده می شوند.

برای اینکه به یک آرایشگر حرفه ای تبدیل شوید، باید در یک آموزشگاه حرفه ای و متخصص دوره های آموزشی را ببینید. آموختن این مهارت ها تحت نظر اساتید و مربیان بزرگ و حرفه ای، اثرگذاری زیادی در موفقیت شما در این زمینه خواهد داشت. آموزشگاه شفیع رسالت یکی از بهترین  در تهران می‌ باشد که تمام آموزش های ذکر شده را به صورت حرفه ای آموزش میدهند.

ساعت کاری، محل کار، شرایط و قوانین محیط کار و … در آرایشگری توسط خودتان تعیین می شود و شما می توانید بر اساس شرایط خود به تعیین این پارامتر‌ها بپردازید. یک آرایشگر می تواند در محیط های مختلفی مشغول به کار شود.

اگر علاقه‌مند هستید که حرفه ای داشته باشید که با مردم در ارتباط باشید و لحظات خوشی را با آنها سپری کنید، آرایشگری را انتخاب کنید. یک پزشک، در زمان ناراحتی و پریشانی مردم با آنها دیدار می کند. اما یک آرایشگر، در زمانی با مردم دیدار می کند که مردم شاد هستند و قصد رسیدگی به ظاهر خود را دارند.

آموزشگاه شفیع رسالت، به منظور جلب رضایت حداکثری هنرجویان و کارآموزان حرفه ی آرایشگری و همین‌طور اثبات توانمندی های علمی و آموزشی خود به مخاطبان، اولین سامانه آموزش آنلاین رشته مراقبت و زیبایی را در فضای مجازی کشور تاسیس نمود.

یکی از بهترین ابزارهای آموزش پیرایش در تمام نقاط دنیا، آموزش مجازی به ویژه آموزش آنلاین است و هدف از تهیه و انتشار این گونه آموزش های مجازی، زنده و مستقیم، دسترسی سریع کاربران به استاد، مطالب و فرایند آموزشی است. در دوران کرونا شفیع رسالت یکی از محدود آموزشگاه‌هایی بود که توانست با رعایت صد درصدی نکات بهداشتی بیشترین هنر آموز را در طی این همه گیری جذب و راهی بازار کار کند.

به منظور دسترسی راحت تر هنرجویان به منابع آموزش آرایشگری، حرفه های مورد نظر آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت توانسته با به کارگیری از تیم مربیان خود همواره پاسخ گو کارآموزان خود باشید. با نظر سنجی به عمل آمده از هنر‌‌آموزان منابعی که ما تاکنون در اختیار دانشجویان قرار داده ایم از بروز‌‌ترین منابع آموزشی بوده است، که نه تنها دانش آرایشگری آنها را بالا برده بلکه در تمام گرایش های در ارتباط با صنعت هنر و زیبایی به دانش آنها افزوده است.

  • شعبه دوم: در دسته اول کسانی هستیم که سالنهای vip هوشمند آموزش آرایشگری مردانه در‌‌سال 1398 معرفی و افتتاح کرده ایم.
  • شعبه سوم: به لطف خدا و حمایت هنرجویان عزیزمان تصمیم گرفتیم تا اولین سالن تخصصی، ( شعبه سوم ) بهداشت کار ناخن را نیز راه اندازی کنیم مجموعه شفیع اولین آموزشگاه تخصصی آرایشگری مردانه در پایتخت هست که دارای سالنهای آموزش بهداشت کار ناخن است.
  1. خدمات رسانی مهم ترین عامل در کیفیت موسسات ما است و ما از ابتدا تا افتتاح سالن همواره حامی هنر آموزان خود بوده و هستیم. و به نوعی میشود به این نکته مهم اشاره کرد که سر فصل های تمام دوره های آموزشی شفیع رسالت، ویژه ورود سریع به بازار کار طراحی شده است؛ و خیال هنر جو از این نظر راحت است.
  2. مجموعه آکادمی آموزشی مراقبت و زیبایی شفیع رسالت تنها آموزشگاه می باشد که دارای تیم طراح و دیزاینر سالن های آرایشگری در کشور است که بعد از اتمام دوره های آموزش خود هنر آموزان را با ایده‌هایی نوین و طراحی مدرن در جهت پیشبرد اهداف حرفه ای حمایت می کند؛ و ارتباط هنرجو بعد از پایان آموزش ها با آموزشگاه قطع نمی گردد.

با مراجعه به بخش اینستاگرامی ما نظرات خود را ثبت کنید تا در جهت پیشبرد هر چه بهتر کلاسهای مورد استفاده قرار دهیم. و همچنین با مشاهده نظرات هنر آموزان گذشته ما از کیفیت آموزشی ما مطلع شوید.

قطعاً شروع به آموزش تا یادگیری کامل در هیچ شغلی با زمان کم به دست نمی‌آید و برای کسب مهارت کافی در آن باید مدت‌زمان طولانی در اختیار آن شغل قرار داد. در پاسخ به سؤال آموزش آرایشگری مردانه چقدر طول می‌کشد؟ باید بگوییم که بسته به نوع پکیج آموزشی، میزان تلاش و استعداد و میزان سرمایه شما متفاوت است. هرچه مقدار این سه مورد بیشتر باشد، قطعاً زمان آموزش نیز کمتر خواهد شد.

اگر ساکن تهران هستید و قصد گذراندن دوره‌ها در تهران را دارید حتماً پیش از شروع، تمامی نقاط قوت و ضعف یک آموزشگاهی مختلف را بررسی کرده و با بودجه خود مقایسه کنید.

پیش از خرید پکیج آموزشی و شروع به تمرین دوره‌ها حتماً با خود فکر کنید که آیا واقعاً قصد شروع این حرفه را دارید؟ یا صرفاً برای یادگیری و انجام کار‌های ساده از این آموزش‌ها استفاده می‌کنید. قطعاً بهترین اساتید  در تهران ساکن هستند؛ درنتیجه کار شما آسان شده و به‌راحتی می‌توانید در دوره‌های آموزشی حضوری این اساتید شرکت کنید.

آموزش آرایشگری مردانه

مقالات ما

ما در آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت صفر تا صد آموزش آرایشگری را برای بهبود عملکرد شما ارائه می دهیم

1 دیدگاه

به گفتگوی ما بپیوندید و دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید.

  • من دوره های آرایشگری رو اینجا گذروندم و بینهایت راضی ام .درآمد الانم رو مدیون آقا مجتبی ام

دیدگاهتان را بنویسید